metody nauczania wychowania fizycznego

metody nauczania wychowania fizycznego

Sztuka Hapkido

Powstanie film Kung Fu w 1960 i 1970 roku narażone Zachodu do sztuk walki. Dziś z mieszanych sztuk walki lig i niezliczone napady, większość ludzi jest dość dobrze ze sztukami takich jak brazylijskiego jujitsu i Muay Thai. Te sztuki wzrosła popularność z doskonałych umiejętności walki, które oferują w ringu.

metody nauczania wychowania fizycznego

Inne sporty takie jak Hapkido pozostają nieco niejasne w porównaniu do Jujitsu i Muay Thai, mimo szerokiego zakresu technik nauczanych. Hapkido na przykład uczy więcej niż kopnięć Tae Kwon Do. W dużym stopniu, powodem tego jest fakt, że stylów jak Hapkido nie sztuki konkurencji. To oczywiście obejmuje go, kopiąc i uderzając elementy. Ale jak Jujitsu kładzie ogromny nacisk na ilość wspólnych zamków, małych stawów manipulacji i różnorodne dławików. To nie tak, nie jako dodatek do jego podstawy programowej, lecz jako zasadnicze znaczenie dla jej stylu i filozofii.

Ten nacisk na tego typu technik sprawia, że ??w dużej mierze niepraktyczne i nierealne dla MMA walki. Jaka sztuka daje jednak jest realne i praktyczne samoobrony zorientowana sztuka walki. Celem Hapkido nie jest sportowym, ale jak Krav Maga lub tradycyjnej Jujitsu, szybkiej reakcji na prawdziwych atakach z jednego lub kilku atakujących.

metody nauczania wychowania fizycznego

Korzyść z Hapkido w porównaniu Krav Maga znajduje się w zakresie od reakcji, które arsenału ma. Krav Maga ma tendencję do naciskiem bardzo trudne reakcje, takie jak atakuje oczy i gardła i spowodowanie trwałego uszkodzenia. Były oferuje studentowi takie same możliwości, ale znacznie szerszy wachlarz technik składania, które są idealne dla polityk sił, jak również te potrzebne do szkolenia wojskowego. Koreański policjant na przykład, są wymagane, aby osiągnąć poziom czarnego pasa służyć.

Jedną rzeczą do rozważenia przy wyborze tej sztuki jest obszar sprawności fizycznej. Ponieważ koncentruje się na wspólnych zamków i zakrętami nadgarstka, a także rzuty, nacisk na stawy i mięśnie mogą być znaczące. Odpowiedź jest, aby przestrzegać regularnego schematu rozciągania i rozgrzewki. To może być większym wyzwaniem, jak się starzejemy, ale tak długo, jak rutynowe jest zachowana, może przyczynić się do zapobieżenia poważnym uszkodzeniom. Ze względu na napięcie mięśni nie jest nastawiony na dzieci. Większość instruktorów wymagać od studentów, aby być w swoich późnych nastolatków, aby rozpocząć trening.

Artykuł dzięki: